fredag 11 januari 2013

Ljus & Videkis

Hej! Här går det långt mellan inläggen....Hoppas ni fick en fin jul och en bra start på nya året! I januari brukar jag storstäda, rensa och gå igenom garderober och lådor. Inget som är kul att visa på bloggen ;) Men vad skönt det är att få det gjort! 

Efter jul hade jag en del halveldade blockljus kvar och i ljuslådan låg flera ljus som inte blivit använda på flera år. Så nu tänkte jag att det var dags. Samlade alla på ett fat och klippte bitar av förra årets videbukett som jag torkat och sparat och lade i en krans runt om. Tyckte att det blev vintergrått och fint. Man tager vad man haver!


4 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Jättefint och vintrigt!
Det gäller att bränna upp de där ljusen från adventsljusstaken som är sparade.
Måste bara fråga dig en sak: om jag besvarar ett inlägg du gjort på min blogg får du veta det då utan att gå in på bloggen igen och kolla upp det själv?
Lägg gärna till mig på Instagram: ladolcevita_minvardag

Ha en skön helg!

Kram Caroline

Sallys hus sa...

Hej hej och gott nytt år!
Men du så fint! Vilken toppen idé.
Å fotona.....åå så fina barn du har!
Kram Katarina

ååååååååå sa...

Hej!

Nej det blir inte mycket inlägg nu i januari. Man är tillbaka i vardagen och just nu koncentrerar jag mig på min hälsa :)

Fint det blev med ljusen och videkissarna :)

Kram Verra

Karin - Mina Rum sa...

Vackert och enkelt stilleben du fixat. Smart sätt att bli av med lite gammalt "plock".

Ha en fin vecka. Kram!