fredag 30 november 2012

Gamla spetsar, monogram och dukar


Jag fick lite gammalt linne från mamma som jag nu har sytt om till två prydnadskuddar som hon ska få i julklapp! Kan lugnt visa de här för hon kan inte ens skriva punkter och stora bokstäver i sina sms, med andra ord hon surfar inte ;)


 Jag har varit riktigt dålig på att blogga det sista! Men jag har startat en blogg åt min arbetsplats så jag har inte orkat blogga mer!! Och nu håller man ju på och julfejar som mest ;) Det gör väl ni med? Ha nu en underbar adventshelg  allihopa som hittar hit....

2 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Nydelige bilder hos deg som alltid:-) Vakker pute! God helg! klem Siv:-)

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Vilke vackra kuddar du gjort! :)
Julfejandet går på högvarv mellan mys och bak. :)

Kram Caroline